måndag 27 februari 2012

Concert de Croquis 24 februari

                           Ursula kom och var modell. Yann spelade oud och piano och sjöng.
Tror, att i fortsättningen ska jag be alla att föranmäla sig så jag har en hum om hur många som kommer.
Kvällen innan såg det ut som om enbart 2 eller 3 personer skulle komma, sen kom det ändå många fler.
En miss i bokningen och Concert de Croquin blev inte utannonserad förrän kvällen innan. Alltså ber jag alla som tycker om och har tidigare deltagit och som gärna vill vara med i fortsättning: (även modellmålning, porträttmålning), skicka era mejladresser till mig: veronica.ralston@gmail.com så jag kan gruppera er och hålla alla informerade i god tid inför olika arrangemang.

                                                                          

                                                                              

































 


                                                                                 




















Det har krånglat med bildhämtningen. Flera bilder insisterade att komma upp och ner. Hur jag än vände och vred på dem, dök de ändå upp upp och ner. Några lyckades jag, av en slump? fixa, några,däribland Ylvas, vägrade. Ber om ursäkt. Inte ens Gunnar förstod sig på detta.
På Söndag den 4 mars så kör vi i bildverkstan i Dieselverkstan 14-16. Alla välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar