torsdag 22 december 2011

God Jul

                                              Ann-Elise, Kim, V&V varvar ner efter höstens vedermödor.   På ett väldigt fint ställe. Tack, Ann-Elise, V och Kim för att ni tog mig dit.   




                                                                          

                                                               

                               
                                      
                                                                           







  Igår kom Vanja, Ove och Vladimir och satt för oss. Tack, ni var alla tre mycket inspirerande! Några av resultaten satts upp på väggarna. Dem har jag fotograferat. Jag gör inget urval; plåtar bara bilder som är framme. Så finns just din målning inte med, så är det för att jag inte såg den när jag hade mobilkameran i hand. Standarden igår var väldigt hög. Kanske glöggen gjorde sitt.
Imorgon kväll är det After art på Galleri Artlab 16-20. Välkomna!

           
 Och här har vi två av gårdagens modeller: Vanja och Ove pausar inför modellsittandet.     Jag tror Ove blev nöjd med resultaten:

        


























               

     Påminner om onsdag den 28:de då vi kör modellmålning 10-12 och porträttmålning 13-15.30.                                                                                                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar